wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy Rok 2013

No i doczekaliśmy się Nowego Roku z 13 w środku. Dla naszej rodzinki ponoć to szczęśliwa liczba. Mam nadzieję, że ten rok okaże się dla nas SZCZĘŚLIWY (tego nam bardzo potrzeba) i PRZEŁOMOWY w pozytywnym sensie.
Oczywiście mam też postanowienia na cały rok. Oprócz tych powtarzających się co roku, że stracę na wadzę, bedę więcej ćwiczyć, zdrowo się odżywiać, nie jeść słodyczy - doszły NOWE, WAŻNE postanowienia:

1. Obiecuję, po pracy więcej czasu poświęcać moim skarbom: KAROLKOWI (6l) I MAJCE(3l). Mam w planie organizować dla nich zajęcia kreatywne, spacery, jazdy na rowerze, zabawy w gry planszowe itp.
2. Czytać co najmniej jedną dobrą książkę w miesiącu
3. Dbać o siebie, jak przystało na 30-latkę

Do tej pory podglądałam inne blogi i czerpałam z nich inspirację, jednak sama się nie udzielałam, ale od Nowego Roku postanowiłam puścić własne myśli i słowa w świat  i podzielić się z Wami kawałkiem mojego/naszego życia. Oczywiście nadal bedę wyszukiwała ciekawe blogi i korzystała z fajnych pomysłów, a potem chwaliłam się jak nam wyszły te zabawy. Być może dzięki moim zapiskom, ktoś również postanowi więcej czasu poświęcić swoim dzieciakom, żeby podarować im wspaniały czas spędzony razem :) Życzę sobie tego z całego serca!
Czas szybko ucieka, dzieciaki dorastają i nigdy stracony czas nie wróci do nas, a nikt nie wie ile tego czasu każdemu z nas pozostało....więc CARPE DIEM razem z dziećmi!

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń