poniedziałek, 14 stycznia 2013

Czytałam, czytałam i przeczytałam


Właśnie skończyłam czytać pierwszą książkę, która była na moim nieużywanym do tej pory czytniku. Poleciła mi ją koleżanka, która jest molem książkowym, elektronicznych pozycji. Książkę czyta się jednym tchem, jest lekka i taka na dobry początek czytania. POLECAM!

Okładka
Autor:Therese Fowler
Wydawnictwo:Amber
Rok wydania:2011
Oprawa:miękka
Format:14.5 x 20.5 cm
Liczba stron:304



Wydawnictwo AMBER, w skrócie:
"Kochała wielką płomienną miłością. Ale poślubiła innego. Przez siedemnaście lat wierzyła, że postąpiła dobrze i szlachetnie. Meg Powell ma wszystko, o czym kobieta może marzyć. Bogatego dobrego męża, utalentowaną córkę, dający radość i satysfakcję zawód lekarki. Wszystko oprócz szczęścia. Ale udaje, że to bez znaczenia. Do chwili gdy staje przed porażającą ostatecznością, która uświadamia jej, czym naprawdę było jej życie. Co powinno być i co jest naprawdę ważne.Za wszelką cenę chce nadrobić stracone lata, zbliżyć się do córki, zostawić jej coś z siebie. I odzyskać miłość, którą kiedyś poświęciła dla obowiązku. Wie, że tym razem nie ma czasu na błędy..." 

Drugą książką, którą zamierzam przeczytać w tym miesiącu będzie:

Autor:
E L James
Wydawnictwo:
Sonia Draga
Rok wydania:
2012
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
12.3x19.5cm
Liczba stron:
608

Natomiast, jeżeli chodzi o pozycję dla dzieci...
od dłuższego czasu przymierzałam się do kupna serii książeczek o małej Basi. Jednak kolega z pracy podpowiedział mi metodę starą jak świat - WYPOŻYCZALNIE. Kilka dni później maszerowałam przez miasto z 3 księżeczkami:

1. Basia i pieniądze, Stanecka Zofia

Basia i Pieniądze. LektorKlett !NOWA!

2. Ciocia Jadzia, Piotrowska Eliza

Okładka
oraz zupełnie przypadkowo

3. Dziwne przypadki bajkopisarza, Kasdepke Grzegorz


KASDEPKE DZIWNE PRZYPADKI BAJKOPISARZA WYSYŁKA 0

I powiem Wam, zakochałam się w każdej z tych książeczek tak samo mocno jak moje dzieci. Synek kazał mi sobie czytać "Basię" chyba z 5x i nie mógł się doczekać kiedy pozna resztę opowiadań o tej cudnej rodzince. Dzisiaj po pracy skoczyłam znowu do Wypożyczalni i wymieniłam "Basię" na kolejną  tj. "Basia i telewizor".

Jeśli ktoś z Was ma ochotę mimo wszystko zakupić, którąś z powyższych pozycji, polecam dyskont:

Miłej, spokojnej Nocy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń